close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האביב החדש - סולי סולה – אירועים בטבע

מערכת שורשז ניסן, תשעה27/03/2015

סולי סולה, אירועים בטבע בעמק חפר

תגיות:
סולי סולה אירועים בטבע
צילום: יח"צ החברה
צהרי שישי שמשי בחודש מרץ ניחוח הפריחה באוויר בעוד מתקיים אירוע תוכן ייחודי של מגזין TIMESEPOCH - "בוקר של השראה" . האירוע נערך בשילוב חברת JEEP וכלל הרצאות מרחיבות דעת ומעוררות מחשבה, כחלק מאירועי התוכן המתקיימים במתחם. בנוסף התקיימו נסיעות התרשמות ברכבי היוקרה של JEEP, ארוחת בוקר עשירה, ו GOOD TIME עם הקפה והקינוחים המענגים, כל זה אל מול נופי שמורת הטבע הקסומה המשתרעת עד האופק.
קהל הלקוחות של מגזין TIMESEPOCH נרשם מראש לאירוע ונהנה מהזדמנות ייחודית להעשרה והשראה במתחם רחב הידיים הטובל כולו בירוק של אביב רענן ומשלוש הרצאות KNOWLEDG מעניינות ברוח גיליון "תעתועים". הרצו- ערן היסליידס, מייסד ועורך "הכלכלה האמיתית", ליאור מנור - אמן חושים, ואייל לויטנר - עורך ראשי אפוק טיימס ישראל.
האורחים הנפעמים הופתעו מהמתחם יוצא הדופן אשר מאחר ביום יום חברות וארגונים באווירת טוסקנה.

אירוע זה הינו אחד מיני אירועי חברות רבים ומוצלחים המתקיימים במתחם הבית של סולי סולה בבית הראשונים. המתחם ממוקם באחוזת אבן עתיקה, בלב שמורת טבע המשקיפה על מרחבי עמק חפר. שילוב אקלקטי ייחודי של טבע מרהיב, עיצוב חדשני והכול במרחק נגיעה מתל אביב.
כשכתבת "ג'רוזלם פוסט" שאלה את שלוש הנשים המנהלות את המתחם, רונית לוין, מיכל ישראלסתם וליאת ישי מהו סוד ההצלחה שלהן, הן נתנו דגש על החיבור המיוחד הנוצר במתחם בין האנשים המגיעים אליו. חברות "מתחרות" מוצאות עצמן שותות קפה יחד ליד הבר. זה לא דבר טריוויאלי. זהו השלום ביום יום. מדהים לחוות איך טבע ואנרגיה נכונה ממקסמים את איכות האירועים ומאפשרים להפיק את המיטב בתקשורת  הבינאישית ומכל הזדמנות עסקית וחברתית. מדובר בדבר מאוד מעשי, שקשה להגדיר אותו במגירות החשיבה המקובלות. אכן השירות אדיב, האוכל אסטטי טרי ובריא, הנוף מקסים, אך יש משהו גם מעבר לכך שגורם לאנשים לרצות לחזור שוב ושוב ולחוות כאן את הממשק העסקי. המתחם אינו מפורסם, והלקוחות מגיעים  בפועל רק מפה לאוזן.
סולי סולה הינה חברת הפקה העומדת מאחורי מאות אירועי תוכן ונותנת מענה לצרכים מגוונים של חברות, כמו: ימי   OFFSITE, ימי הדרכה, כנסים, אירוח פורומים לישיבות הנהלה, השקות, ימי גיבוש, הרמות כוסית, ארוחות שף סביב שולחנות אבירים לצד יין בוטיק משובח ועוד. 

בנוסף המתחם מאפשר מפגש עם מיטב המרצים באקדמיה ועם המנחים המובילים והמנוסים בתחומם כחלק מפעילויות לפיתוח מנהלים ועובדים, ואפשרות לפעילות OUTDOOR בשמורת הטבע הנמצאת בפאתי המתחם.

סולי סולה מארחת מזה שנים את מנהלי החברות המובילות במשק ומשמשת פלטפורמה של מנטורינג ליזמות ומצוינות עסקית, ניהולית וחברתית, ומרכז ממלא השראה לאירועי תוכן ואומנות.
האביב החדש מלבלב בביתן אהרון וזה ממש פה ליד הבית.

לעמוד הפייסבוק של סולי סולה
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה